samedi 9 mars 2013

Del plaser de descubrir



 Per Nadal (encara aquela fèsta !) demandèri de musica, qué-que-si­á, pron que me faguèsson decubrir quicòm que li agrada (ma sòra m’ofriguèt un CD que vos ne parlarai un autre jorn…).
Aquó me faguèt soscar a quines albums m’agradarián d’aver e de segur tre que poguèri anar en vila faguèri una razia : tres disques e quicòm coma quatre o cinq DVDs.
Per tornar a la musica, aquela sortida aguèt l’aventatge de me far descubrir un molon d’artistas.
Pr’aquò, devi dire qu’escotèri los tròçes sus una maquina ont se pòt pas escotar que d’estraches doncas èri pas segura d’èsser satisfacha de mas crompas fins al darrièr moment. Atal, quin foguèt pas mon plaser quand, un còp al mieu, constatèri qu’aviái crompat de BOMBAS !

Primièr album : By Your Side de Breakbot


Aquel tròç m’esmòu perque lo primièr còp que l’ausiguèri a la radiò imaginèri un ambient e lo biais consí dançariái dessús (aquò’s es automatic quand escoti de musica) e lo clip es gaireben identic a çò qu’aviái imaginat ! I corespond tras que plan ! (agachatz ben consí dança la filha : es ieu ! haha !)
Las cambas m’en prusissan !

E vaquí LO tròç que m’agradèt mai de l’album tot :



Polida cançon d’amor…

Aprèp aver bolegat, daissatz-vos emportar per la suavitat d’aquela votz…

Segond album : Worrisome Heart de Melody Gardot




Aviá sonque ausit parlar d’ela a la radiò sens jamai l’ausir. E ben, foguèri pas decebuda !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire